Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

maandag 6 december 2010

Swap

Een tijdje terug heb ik stofjes geruild met Michaja. Ze wilde graag het vogeltjesstofje (of een adres waar je het kon kopen) wat ik hier gebruikte. Nou had ik het stofje hier in de buurt in een stoffenwinkel gekocht en zou kijken of het daar nog verkrijgbaar was voor Michaja....maar helaas. Het stofje hadden ze niet meer. Een tijdje later ging ik naar een stoffenmarkt in Valkenswaard en wat kwam ik daar tegen......inderdaad...het vogeltjesstofje. Dus zelf nog een lapje meegenomen en voor Michaja ook een lapje. Maar je weet hoe dat gaat op een markt.....je koopt wat (heel veel zelfs) en als je thuis komt heb je natuurlijk geen bonnetjes (want die geven ze meestal niet op de markt) en je weet bij lange na niet meer wat dat ene lapje nou gekost heeft. Dus stelde ik aan Michaja voor om maar een lap-swap te houden. En dat vond zij een goed idee.
Het lapje wat ik gestuurd had heb je al gezien en ik deed er nog wat gehaakte applicaties voor haar meiden en wat stickertjes voor haar zoontje bij (natuurlijk geen foto van gemaakt).

Hier kun je zien wat zij van het lapje maakte.

En hieronder zie je welke stofjes ik terug ontving.



Van dat leuke stofje met konijntje en hertje wil ik nog eens een tas voor Nina van gaan maken want zij was er helemaal weg van.

Maar inspiratieloos als ik ben de laatste tijd.....het is er nog niet van gekomen.

Voor het schattige bloemetjesstofje heb ik nog geen bestemming, maar vaak komt dat vanzelf wel.

Het was voor mij de eerste keer....zo'n swap....en ik vond het heel spannend en heel leuk om te doen!

Groetjes Conny

1 opmerking:

  1. Ik vond het ook erg leuk om te doen. En die inspiratie komt vanzelf wel weer! Hier ook even een duf weekje achter de rug en nu ik weer langszaamaan bezig ben krijg ik weer allemaal ideeën :)
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...