Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

dinsdag 7 december 2010

Babbels

Even een babbeltje tussendoor.

Omdat het van huis naar school spekglad is moeten we noodgedwongen iedere dag naar school lopen i.p.v. fietsen. Voor mij betekent dat 8x heen en weer lopen. De meiden doen dat 4 x. Dat levert soms gezellige praat op. Zoals vanmiddag toen we na het middageten weer richting school stapten gleden :-)

Nina: Kan ik later een mooi huis kopen mama?
Mama: Ja hoor...als je nu al begint met sparen (grijns).
Nina: Wanneer moet ik eigenlijk het huis uit?
Mama: Je moet niks hoor....wanneer je zelf wilt mag je het huis uit (niet te vroeg, dacht mama er nog wel bij :-) ).
Nina: Als ik dan nog niet genoeg geld heb gespaard voor een huis, blijf ik nog wel lekker bij jou hoor!
Nina: Maar als ik dan uit huis ga, krijg je wel heel veel knuffels en kusjes van me hoor!

Heerlijk toch zo'n babbelpraatje met mijn dochter van 7 jaar :-)

Groetjes Conny

1 opmerking:

  1. Haha, leuk ... puberzoon heeft jarenlang volgehouden dat als hij het huis uit ging, dat hij dan naast me wilde komen wonen en hij elke dag voor mij ging koken. Tegenwoordig roept hij dat hij op zijn 18e er al van tussen gaat om in Amerika te gaan studeren. Tuurlijk jongen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...