Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

maandag 7 maart 2011

Verjaardag

Gisteren naar een verjaardag geweest. Mijn nichtje werd 30 jaar en vierde dat op een geweldige locatie aan het water. Er scheen een heerlijk zonnetje en het was gezellig. Dit nam ik voor haar mee....

Een zelfgemaakt theeboeketje, wat de nodige bloed/zweet en tranen kostte...:-( Het wilde allemaal niet zoals ik het wilde.
Deze kaart had ik al eerder gemaakt......
en nu een toegevoegd vakje voor een cadeaukaart.

Het is hier nu heerlijk VAKANTIE........meiden zaten lekker lang in hun pyjama's een beetje te lummelen vanochtend, nu zijn ze samen boven aan het spelen. En ik.......ik ben aan het STRIJKEN, WASSEN, DROGEN, AFWASSEN, STOFZUIGEN (ik maak er maar vrolijke kleurtjes van, want eigenlijk heb ik een bloedhekel aan het huishouden doen :-( ).....eigenlijk wat ik normaal gesproken ook doe alleen hoef ik nu niet steeds op de klok te kijken of het al tijd is om de meiden van school te moeten halen......dus da's wel weer lekker.
Als alle was en strijk klaar is deze week, wil ik toch ook nog ergens even de tuin ingaan. De boel een beetje opschonen.
Verder hebben we geen plannen, we zien per dag wel wat we gaan doen, alleen dat vind ik al heerlijk aan een weekje vrij.

Fijne dag allemaal vandaag! :-)

Lieve groet Conny

4 opmerkingen:

  1. Nou ondanks alle frustraies is je boeketje erg leuk geworden. Ik vind het een erg leuk idee en ga het zeker onthouden! Jij ook een fijne dag. Die van mij is alweer bijna ten einde ;)
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk boeketje!
    En bedankt voor de uitleg. Ga het de volgende keer proberen of het me lukt de foto's zo te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kaatje, Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog! Je theeboeket vind ik enig en je groene kaart heel apart en mooi zo met die circels!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefiliciteerd!
    Wel leuke cadeautjes allemaal. Die zijn echt helemaal prachtig. Geniet ervan!
    Ik heb een cadeau tip.
    Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
    vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
    Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...