Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

vrijdag 4 maart 2011

Kaarten en opgepimpte doos

Ik zou nog even foto's plaatsen van de kaarten die wij (mijn 2 dochters en ikzelf) hebben gemaakt.
I promised you some pictures of the cards that we (my 2 daughters and I) have made.

Ik zet de foto's even naast elkaar anders wordt mijn blog zo lang.....
The pictures are shown side by side just to make sure that my blog isn't too long.

Eerst Lara's kaarten......
Lara's cards first.......





Nina's kaartje......
Nina's card......













En mijn kaarten.....
And my cards......





































Lekker om zo te freubelen......
It's so nice.....crafting like this.....

Hieronder nog even de opgepimpte deksel van de verjaardagsdoos. Hopelijk valt het in de smaak bij de jarige.
The photo below shows the pimped cover of the bithday box. Hopefully the birthday-girl will appriciate the present.


Straks komen de meiden uit school en hebben we eindelijk ook VAKANTIE!!!!!! JIPPIE.....'k Heb er zin in en de meiden ook.
The girls will be back from school soon and than finally our HOLIDAY begins!!!!!! YIPPEE....we're all looking forward to it.

Als ze er straks nog een beetje fatsoenlijk eruit zien zal ik ze nog even op de kiek zetten met hun carnavalskleding.
If the girls look a bit decent, I'll take a snapshot of their carnival clothes.


Lieve groet Conny

4 opmerkingen:

  1. De kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden!

    De doos is ook schitterend!

    Fijne vakantie!
    Mijn zoon is alweer een week naar school.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De plaatjes zijn nog precies hetzelfde als vroeger, herken er gewoon een aantal van, leuk zeg. Toch nog eens in mijn bewaardoos snuffelen of ik geen kleurboeken bewaard heb van Saray of Hollie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt heerlijk gefreubeld! Met een super leuk resultaat!
    Geniet lekker van de vakantie!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele fijne vakantie voor jullie!!!
    En jullie kaarten zijn erg leuk.
    Hoe doe je dat je foto's naast elkaar zetten????

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...