Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

maandag 6 september 2010

Stoffenspektakel Eindhoven

Hallo allemaal,


Gisteren was weer het stoffenspektakel in Eindhoven. Ben me weer eens te buiten gegaan aan stofjes kopen, want ik had echt niks meer in huis ;-) ahum........kijk zelf maar hieronder.......

doos 1


doos 2

doos 3
aankopen vorige week bij stoffenzaak
Zoals je ziet had ik niet veel meer :-0 dus heb ik lekker even rondgesnuffeld tussen allerlei lapjes en hieronder zie je mijn buit:

Stofje voor Kaatje Kip produkten (voor mezelf)
stipjes
Romantische stofjes
Babouschka's/Matroeschka's
stofjes voor een jurkje voor Lara en Nina
patroon Abacadabra 113
Regenboogkleuren ritsen
Opstrijkfiguren

Een aardige buit voor 2 uurtjes shoppen dacht ik zo. 
1 Opstrijkapplicatie is inmiddels al verwerkt op een oud T-shirt van Nina (hetzelfde als de bovenste applicatie alleen dan in fuchsia kleur). Vandaag de eerste schooldag dus de dames kregen eigengemaakte 'nieuwe' kleren aan. Wat vonden ze het spannend vanochtend. Lara gaat naar groep 6 en Nina naar groep 4. Nina was een beetje teleurgesteld omdat ze met 3 jongens in een groepje zit en niet met een vriendinnetje. Lara was helemaal heppie de peppie want ze mocht zelf uitkiezen naast wie ze wilde zitten en Laar zit nu tussen haar 2 beste vriendinnen in.


Nu moet ik opschieten want de meiden moeten alweer voor het middageten van school gehaald worden. Toch weer even wennen dat oude schoolritme!

Misschien dat de dames straks nog even willen poseren in hun outfit zodat ik jullie de foto's kan laten zien.

Groetjes Conny




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...