Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

woensdag 22 september 2010

Jarig (geweest)

Afgelopen zondag weer een jaartje erbij gekregen......we gaan nu wel verdacht hard naar de 50 toe.......:-(( wat klinkt dat oud, en zo voel ik me echt nog niet....alhoewel mijn lichaam mij soms andere dingen probeert te vertellen, maar daar luisteren we gewoon niet naar.

Enfin, we hebben het gezellig gevierd met een klein koppeltje. Heerlijk even kunnen bijbabbelen. Omdat mijn familie zo'n anderhalf uur rijden hier vandaan woont, kan ik niet zomaar even bij ze aanwaaien en een bakkie doen (wat ik dus best wel eens mis), dus daarom vind ik het extra belangrijk om mijn verjaardag te vieren en zo elkaar weer even te zien en te spreken.

Het was echt heel gezellig. En ik ben behoorlijk verwend. 's Ochtends hoorde ik de meiden beneden druk in de weer samen met Marcel, dus heb ik me nog eens lekker omgedraaid. Toen ik na het douchen beneden kwam, werd ik via de computer door Tinkerbell toegezongen (en door de chipmunks en vele anderen, de meiden kregen er geen genoeg van :-)) Daarna de cadeautjes uitgepakt. Eerst 2 hele mooie 3D-kaarten van Tinkerbell, die de meiden dus 's ochtends nog moesten afmaken, mooie tekeningen en 2 heerlijke boeken over appliqueren en haken. De meiden hadden zelf ook nog voor de chocolade erbij gezorgd. Ze weten wel wat mama lekker vindt. Bij de cadeautjes van Nina kun je zien dat het buisje chocolade nog maar half vol zit....ik kan je verzekeren dat het overheerlijk was en dat het buisje aan het einde van de foto's maken leeg was mmmmmm.
Kaart van Lara
binnenkant
kaart van Nina
binnenkant


Lara's tekeningen en cadeaux

Nina's tekening en cadeaux
Van Marcel een mooie leren portemonnee gekregen. We zijn samen gaan winkelen afgelopen donderdag en op dit exemplaar stond gewoon mijn naam, ik moest 'm gewoon hebben. Hij is handig en natuurlijk in mijn favoriete kleur, wat wil je nog meer?!
En ook nog mijn luchtje gekregen en een mooie bos bloemen (dat was echt een verrassing).

's Middags kwam de visite. Van mijn familie (Pa, 2 zussen/zwagers en 1 broer/schoonzus) een gezamenlijk cadeaux gekregen en wel deze mooie armband met een klavertje 4 en een beschermengeltje eraan.
Lief he!

Van Marcels ouders kreeg ik geld en van zijn zusje en zwager een boekenbon.
Van het geld en de boekenbon heb ik vanochtend onderstaande boeken gekocht.

Bij het boek van Cath Kidston zit ook materiaal om de tas te maken die op de cover staat. Echt leuk!
Het boek 'Maak het! met je creatieve webwinkel' had ik hier voorbij zien komen en lijkt me reuze interessant.

Al met al voel ik me dus heel verwend......maar ehh....als jullie me nu willen excuseren......'k ga even in het zonnetje lekker lezen met een kopje thee en wat chocolade :-)

Fijne dag allemaal.

Groetjes Conny

4 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte met je verjaardag. Wat een leuke cadeaus heb je gekregen. Dat applicatie boek staat ook al een tijdje op mijn verlanglijst!
    En die tas van kath Kidston is ook gaaf!
    En tja, dat gevoel van niet even bij je familie op de koffie kunnen dat ken ik. Dat mis ik ook. Fijn dat je weer ff bij hebt kunnen kletsen op je verjaardag!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van harte Conny! En wat een heerlijke verwennerij zeg. Niets is leuker als kadootjes van je kids.
    Die nieuwe boeken zien er erg gaaf uit. Vooral van Kath Kidston. Wanneer ga je de tas maken? :)
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique en Michaja,

    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes en felicitaties.
    Ik vond het boek van Cath Kidston ook zo leuk vooral omdat het materiaal van de tas erbij zit. 't was wel even een aanschaf....maar ja....die tas zit er dan gratis bij he :-) Nu alleen nog tijd ervoor vinden om 'm te maken.
    Het applicatieboek viel in prijs reuze mee (was maar 7,50 euro) en er staan veel tips en ideeen in. Ben er erg blij mee.
    En Monique voor jou is het even aanwippen bij familie helemaal lastig. Jij in Australie en je familie hier. Maar wel leuk om te zien dat jouw gemaakte spulletjes dan weer op de blog van je zus verschijnen :-)

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Conny,
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog! En alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een hoop leuke kado's heb je gehad! Is dat bloemen-haak-boek leuk? (ik ben ook bijna jarig namelijk :-)!)
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...