Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

maandag 6 september 2010

NIEUW!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Conny en ik ben hier nieuw in blogland....beetje eng wel.
Ik heb de afgelopen tijd veel op diverse blogs gekeken (ik was dus die ene stille kijker) en heb nu besloten om mezelf ook maar eens in de (blog)spotlights te zetten.
Het idee is om hier mijn creatieve uitspattingen en zelfgemaakte artikelen te laten zien en ondertussen ook een beetje over het reilen en zeilen bij mij thuis te vertellen. Thuis is: samenwonend met manlief Marcel en onze twee dochters Lara en Nina en onze enige overgebleven (van de 4) ' je-weet-wel' katers: Casper. Door mijn twee dochters ben ik ook weer na lange tijd gaan haken (vooral eigen ontwerp haarbanden) en nu dan ook gaan naaien.
Veel van mijn hebbedingetjes zijn ook in mijn webwinkeltje verkrijgbaar. Dus voel je vrij om daar ook eens een kijkje te nemen.

Waarschijnlijk zal ik hier ook nog wel eens met wat vragen terugkomen over dit hele blogspot.com gebeuren....ik weet nu bijvoorbeeld nog niet hoe ik mijn eigen kaatje kip logo bovenin kan plaatsen.....enfin nog even zoeken en voorlopig hou ik deze versie maar even aan. 

pfff.....nou de kop is eraf...viel eigenlijk best mee...tot nu toe dan .....;-)

Groetjes Conny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...