Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

dinsdag 28 september 2010

Scrappapier fun :-)


Herinneren jullie dit scrappapier nog??



Kijk nu wat ik ermee gedaan heb.......

Ben aan het snijden vouwen en naaien gegaan, beetje van mijn logo toegevoegd en dit is het geworden. Kleine notitieblokjes voor in je tas/auto, bij de telefoon, in je jaszak etc. etc. Ik heb 3 modellen.
Model 1 - type matchbox......


Zoals je ziet vouw je het flapje achter het andere flapje

Model 2 - 'gewone' kleine notitieblokjes, aan de bovenkant genaaid.


Model 3 -  kleine bijna vierkantje boekjes, aan de zijkant genaaid.


Bij de eerste 2 modellen heb ik mijn Kaatje Kip logo kunnen printen aan de binnenkant  (met dank aan vriendlief :-X)...

Nu zul je denken, wat moet je toch met zoveel kleine notitieblokjes???????



Ik ga ze weggeven. Jawel....Een ieder die iets in mijn winkeltje koopt krijgt er zo'n klein blokje bij.....gewoon als aardigheidje.

Vandaag is er weer een bestelling op de bus gegaan (waarover later wellicht meer) en dus ook de eerste nieuwe  notitieblokjes. Hopelijk valt alles in de smaak :-(?)

Veel craftplezier!

Groetjes Conny

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend vrolijke papiertjes, Connie, benieuwd hoe het er straks uit gaat zien.
    Leuk dat je meedoet met mijn giveaway. Ik heb de Connie briefjes in de grote schaal gedaan, fingers crossed voor JOU!
    Een fijne, weliswaar regenachtige donderdag. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou moe zeg ik had gewoon helemaal niet door dat je een webwinkeltjes hebt! Heb uiteraard even rondgekeken en je maakt echt hele leuke dingen!
    Het vogeltjestasje is zo leuk en vooral zo goed bedacht!!
    Leuk dat je mee doet met mijn give-away!
    En je boekjes zijn er leuk geworden.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...