Foreign readers

Hello Foreign readers :-)
It's nice to see you on my blog.
Especially for you I've installed Google Website Translator. Please click on that, if you want to read my blog in your own language.
Enjoy!

maandag 19 december 2011

Kerstsfeer in huis

Na Sinterklaas las ik altijd een weekje 'geen gedoe' in. Dus niet meteen de kerstspullen van zolder halen, kerstkaarten schrijven etc. etc.
Na dat weekje 'geen gedoe' heb ik nu dan ook de kerstsfeer in huis gebracht. Ik wilde er dit jaar niet teveel aan uitgeven en ook niet teveel oude 'rommel' neerzetten. Dus de dozen tevoorschijn gehaald en ik heb de meiden beloofd dat alles wat over zou blijven, tussen hun verdeeld zou worden en dat mochten ze op hun kamer neerzetten.

Kijk maar even mee.....

natuurlijk de kerstboom

Favoriet bij de kids.......











Uitzicht vanaf de keuken naar buiten (na fikse regenbuien)

boven de eettafel


Toch nog iets nieuws gekocht, 3 kleine vogelhuisjes

de kerstbelletjes


Playmobil kerststal mag niet ontbreken

kastverlichting

kerstkoor op het toilet en primitieve kerstboom


uitzicht als je op het toilet zit :-)

Nog wat kerst op het keukenkastje
Vooral die primitieve kerstbomen zijn erg leuk om te doen en het effect is echt leuk, vind ik zelf ;-)

Er bleven nog wat kerstmannetjes en beeldjes over die de kids keurig konden verdelen en op hun kamers zetten.

Ben alleen vergeten de verlichting in het halletje, de kerstkrans aan de deur en de verlichting langs de trap op de foto te zetten.
En ik had ook nog een leuke CHRISTMAS slinger bij de Wibra gekocht.

Laat de Kerst maar komen!!


Lieve groetjes Conny

p.s. De foto's van de kersthuisjes zijn wat onscherp geworden.....maar ja het gaat om het idee nietwaar :-)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...